zaterdag 23 augustus 2008

Terug van weggeweest en daar gaan we weer: op kamp met de eerstejaars HBO-V!

Zo, dat was een mooie vakantie in de belgische Ardennen! (Vielsalm is bijzonder aan te raden!) Samen met mijn schoonfamilie heb ik daar een weekje vertoefd in een luxueus huisje van Sunparks: helemaal top! Prachtige natuur, gezellige avonden, leuke uitstapjes, precies wat een weekje weg behoeft. De ontdekking van de hemel (zie vorige blogpost) is uitgelezen, evenals Peter Singer's 'Tussen dood en leven; de teloorgang van de traditionele ethiek', een boek over ethiek waar ik geheid nog over ga bloggen, omdat het zo heerlijk recht door zee en op veel vlakken behoorlijk controversieel is.

Gisteren zijn we teruggekomen en vandaag gaan we alweer op kamp met de kersverse eerstejaars van de opleiding HBO-V: op naar Mander voor een spetterend weekend georganiseerd door S.V. Hysteria, de studievereniging van de HBO-V in Enschede, waar ik ook mijn energie in steek tussen de bedrijven door. De afgelopen jaren was het een groot succes en we gaan ons best doen om er voor te zorgen dat het ook dit jaar weer een waar feest gaat worden. Maar dat loopt wel los!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten